Wednesday, April 7, 2010

Anugerah / award sebagai tanda persahabatan

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamu'alaikum.

Pada pagi yang indah dan ceria ini saya ingin mengucapkan syukur dan memuji Allah SWT atas segala limpahan kurniaNya yang begitu banyak memberikan kenikmatan sehingga tidak mampu saya menghitungnya.

Selawat dan salam buat Junjungan Mulia, Rasul tercinta, Muhammad SAW serta keluarga, para sahabat dan orang-orang yang istiqamah mengikuti Baginda.

Pagi ini juga ingin meletakkan award yang diterima daripada Suhida dan Qaseh Masyitah. Terima kasih kerana memberikan saya award ini.



1) Thank and link the person that give you the award:
Terima kasih ya suhida n Qaseh Masyitah :)

2) Pass this award on to 20 Bloggers you’ve recently discovered and think are fantastic:

Ok mudah2an rakan-rakan yang tersenarai, sudi-sudilah ambil ya.. yang tak tersenarai harap tak berkecil hati pula.. semua rakan-rakanblogger ada keistimewaan di hati saya.. insyaAllah.

1) Sdri Zai

2) Sdri Normah (a kl citizen)

3) Sdr Abd Razak

4) Sdr Abu Muaz

5) Sdr Samsudin (MyBabah)

6) Sdr n sdri Alimaz Kembara Terasing

7) Sdri Shaniza

8) Sdr Kamsiah

9) Sdri Solehah

10) Sdr Mild seven 97

11) Sdri Nur Najihah

12) Sdri Nur Ain

13) Sdri Hurul Mardhiyah

14) Sdri Melatidaisy

15) Sdr Redz Portal

16) Sdr Cemomoi

17) Sdr Sekamar Rindu

18) Sdri Hany

19) Sdri Fadhlina

20) Sdr Anakkhas


Award yang di atas ini saya nak bagi kepada semua ibu-ibu.. sila ambil ya

Sekejap lagi nak bertolak ke HUSM Kubang Kerian untuk menjalani prosedur untuk sakit tulang belakang.. Mudah2an kali ini Allah izinkan hilang sakit.. InsyaAllah.

Kepada kawan-kawan tolong doakan saya ya.. semoga Allah memberikan
kebaikan yang banyak kepada kalian.

18 comments:

Abd Razak said...

Salam..:)

Terima kasih atas anugerah tu kak...

Moga dengan usaha kakak ke HUSM nanti mendatangkan hasil yang baik. Saya doakan moga akak selamat dalam menjalani rawatan tu nanti.

Mudah-mudahan Allah berikan kesembuhan dan kesehatan melebihi dari sebelumnya. Amiin.

Take care kak..:)

HURUL MARDHIYAH said...

salam alaik ckgu ..
syukran ats awrd nyer..

moga same2 mnjadi ibu yg mithali :)

moga ckgu sntiase sht n ceria

Kamsiah said...

salam...
t/kasih kak,blog saya tak takde apa 2 tu pun tersenarai jugak...

SIREH JUNJUNG said...

salam werdah.. nanti ambik awrd kat umah nenek ya..

abu muaz said...

insyaAllah semuanya selamat.

shaniza said...

Salam..
Terima kasih atas ingatan dan anugerah tu...nak kena fikir gak cara buat anugerah ni sbb tak pernah buat.

Nurul Aini Khairul Azhari said...

assalamualaikum tok cu..tok cu..terima kasih untuk award yg tok cu berikan..blog nurul biasa2 shj...

tok cu..semoga tok cu cepat sembuh..nurul doakan tok cu..kami sekeluarga doakan tok cu..moga Allah mudahkan setiap urusan tok cu..amen..salam sayang dari nurul buat tok cu yg disayangi..

Werdah said...

Salam Abd Razak.

Alhamdulillah.. dah selamat pusingan pertama.. baru dibuat injection utk kedua-dua belah sendi pinggul 4 tempat kesemuanya.. namun Allah tanamkan kemurahan hati dr Nizar dia charge untuk satu tempat sahaja.. syukur sangat2 atas kebaikan hati hamba2Nya yan banyak simpati dan empati kpd kak.

InsyaAllah bulan 6 menyusul lagi utk yang dipinggang pula.. belah kiri kanan tu alhamdulillah dah tak sakit. Sgl puji bagiMu ya Allah.

Sekali lagi kak ucapkan berbanyak2 terima kasih kpd Abd Razak yg selalu mendoakan kak.. Allah sahajalah membalas sgl kebaikanMu.. Allahumma Amiin

Werdah said...

Salam Hurul Mardhiyah.

InsyaAllah mudah2an dengan berkat doa kita semua, ckg ceria dan sembuh semua penyakit.. insyaAllah.

Harap sangat nak jadi ibu mithali.. mudah2an.. insyaAllah kena usaha kuat.

Werdah said...

Salam Kamsiah.

Blog kakpun begitu juga.. apa-apapun anugerah mengikat tali pershabatan kan? itu yang lebih penting.. dihargai dan menghargai.. ingat mengingati ingat mengungatkan dan seumpama dengannya.

Werdah said...

Salam sirih junjung.

InsyaAllah saya datang ke sana ya dan ambil. terima kasih ya!

Werdah said...

Salam Abu Muaz.

Alhamdulillah, selamat sudah satu fasa.. menunggu fasa seterusnya. terima kasih krn mendoakan keselamatan kak.

Werdah said...

Salam shaniza.

InsyaAllah boleh belajar.. upload je gambar n then publish di N3 dan side bar tu.. insyaAllah ya

Werdah said...

Salam Nurul yang tokcu kasihi dan rindui..

Terima kasih atas doa nurul.. semoga nurul juga aman damai dalam mengahadapi cabaran bertugas.. insyaAllah.

Tokcu alhamdulillah selesa sikit pada bahagian kiri kanan pinggul tu.. insyaAllah bln 6 nnt rawat yag di pinggang pula doakan tokcu ya.

solehah mohd said...

salam cikgu,salam ziarah ^_^, baru pertama kali membaca blog cikgu..mcm mana rawatan?moga diberikan kekuatan atas kekuatan yang cukup besar, salam perkenalan

Werdah said...

Salam solehah.

Terima kasih krn ziarh n bertanya khabar.. alhamdulillah rawatan kali pertama ini memberi sinar harapan yg lebih besar utk rawatan kali kedua nanti. banyak sangat tempat2 yang bermasalah apabila menjalani pembedahan dahulu. W/b/pun syukur alhamdulillah, Allah hantarkan seseorang kpd seseorang bagi menambah pengetahuan dan memilih cara-cara berubat. Mudah2an kita semua di bawah rahmat Allah SWT. Amiin

Ros Illiyyuun said...

Salam :)
Shafakillah...Ameen.

Werdah said...

Salam Ros.

Allahumma Amiin. Buatmu jga mudah2an Allah berikan kekuatan dan kesihatan dan ceria selalu insyaAllah.

Related Posts with Thumbnails